Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2018 18:48 - В Немски Бекерай 15.03.2018
Автор: ufanaut Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2092 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 15.03.2018 18:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това са така наречените от нас закусвални(пояснявам понеже не всеки е длъжен да знае немски)  


  Моята леля не отдавна работеше към една такава закусвалня ,като чистачка.Тази закусвалня се намира на една от най - големите градски спирки в  града,ежедневно от там минават наистина хиляди хора и е съвсем в реда на нещата чакайки  да си вземеш или закуска,брецел ,сандвич ,кафе ,сладкиш или когато се прибираш да си вземеш хляб,но сега ще ти разкажа защо никога кракът ми няма да стъпи в тези закусвални,ако ще да умирам от глад.

Една вечер отидох да правя компания на леля ми ,хем ако мога да и помогна,хем знаеш времето минава по-бързо,но леля предпочита сама да си върши работата и ме остави в склада/офис на закусвалнята и дяволито ми викна “И не се плаши от мишките“ аз разбира се си изкривих главата и издишах през носа си смях-Мишки в Германия на такова място....И така,седнах и зачаках.Този склад/офис представлява  нещо като широк коридор,от дясно в ъгъла  е сложен един компютър  и един висок стол-щъркел на които седя аз и хиляди бележки и документи,после има едни хладилни шкафове в които се държат нарязаните салами,кашкавали,салати и.т.н за сандвичите.От ляво стоят тези щендери  или не зная точно как се казват,като колички с много пластмасови щайги за закуските и хляба.На пода е ужасна мизерия от трохи и мазнотия  и по едно време докато разглеждам тези детайли виждам с/у мен да бяга едно семейство мишки ,майката,бащата и двете им деца и се шмугнаха м/у тия  касетки  с хляба.Не ,че ме е страх,но се ококорих и потърсих нещо с което да се сражавам ако ме нападнат,понеже после излязоха и роднините им...и стана нещо като паник  евакуация за мишки,щтъкаха  навсякъде и обезумяло се опитваха да си намерят място да се скрият.Един мишок затича право към мен....до мен имаше един цилиндър направен от хартия и аз го похлупих  с него и се появи леля с прахосмукачката ,а мишока отдавна се беше изпарил, и всички останали се изнизаха .Леля после ми показа капаните в които имаше мишки,разказа ми,че дори си има любимо семейство и,че това не е от ден или два....не е нещо инцидентно.    


Така де,после пак ,когато негодуваш с/у нашенското се сети за Немското качество и контрол....  


P.S Има видео за доказателство  на това ,което видях,но това не е разследване ,а лично мои наблюдения ,затова няма  да го споделя,ако не ми се наложи




Гласувай:
2



1. germantiger - ...
16.03.2018 18:07
Объркал сте се нещо?!

След 1945 г. няма Германия - това е ментегермания и ментегерманци.

В BRD е пълно с всякакви мигрантбоклуци, вкл. бугарски и руски боклук.
цитирай
2. germantiger - +
16.03.2018 18:11
Германския Бекерай е нищо пред бугарския червен Рай!

Прадядо ми е убит без съд и присъда с незнаен нейде гроб от бугарски кому онанисти

Дядо ми е съден от Народния ви съд

Името на германската ми рода е сменено от Gottlieb на Боголюбови, макар в превод дса е "равнозначно"

Името на майка ми тогава бебе, също е променено на славянски лад

П.С.
Не смесвам политика с Ваши касателни/рисузъм наблюдения

Само ползвам случая да демонстрирам гредата, нежели сламката в нечие око
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ufanaut
Категория: Лични дневници
Прочетен: 166272
Постинги: 140
Коментари: 248
Гласове: 2705
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031