Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2017 17:40 - Само, ако знаеше..
Автор: kalisi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7000 Коментари: 6 Гласове:
-1

Последна промяна: 09.06.2017 17:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Симеоне, само ако знаеше,
че светът се е сринал
в краката ми.


Симеоне, само ако бе видял,
че в деня, в който се появи ти,
в очите ти видях
и за мен се прероди,
желанието ми
за живот.
Заради онова старо и
забравено
усещане за любов..
 

Твоята младост 
и твоята красота.
Поразиха ме,
като очевидна
истина.

И разпалиха в мен, 
всичките ми 
пролетни цветове.
 

Симеоне, 
само ако знаеше,
как посред бял ден
те сънувах...

И мечтаех за нощта,
в която бих могла,
да съм някъде 
със теб сама.
 
Ах, Симеоне, 
ако можех само,
да се събудя
една сутрин
в ръцете ти...

И да целуна 
врата ти,
гърдите ти и
голите ти рамене.
 

Симеоне,
ако ми вярваш...
Докосни ме!

Симеоне,
ако ме докоснеше,
кълна се,
дъхът ми би се спрял...

Тогава прегърни ме!

Животът ми в този 
миг би бил озарен..
 

Ах, Симеоне,
Ако можех само
да се доближа 
и да докосна 
устните ти сега..
Бих умряла след това.
🎼


Може би
никога повече,
няма да те видя.
Но ако останеш,
дори брат ти не знае
и никога не би узнал,

това, с което ще те даря.
Ако кожата ми и устните ти 
се срещнат някога.

Симеоне, само ако посмееше..
 

🎧
Ах, Симеоне, 
ако запееше...
Онази песен,
която най-накрая би ме излекувала.
Никога повече в живота ми,
войната не би съществувала.

Само любов във вените ми 
вече ще тече..
Ако една нощ, Симеоне,
ме обичаше.
 

Ах, Симеоне..
Всичките ми съмнения,
предпазливости
и подозрения.
ще се срутят.
Ако някой ден 
се доближиш до мен.
 

Със чистотата на невинността,
отново бих могла
да имам вяра в мъжа
и човечността.

Бих простила, всяко зло и 
и всичката болка,
която са ми причинявали
някога хората...
 

Бих простила, 
всеки забит в гърба ми нож. 
Ако ме обичаше, Симеоне,
поне една нощ.
 

Това може би е
последният ми шанс,
да превърна живота си
в танц.

На красотата 
и на радостта,
ако само бих могла,
да разходя пръстите си, 
по врата ти
и косите ти,
държащи 
слънчевия блясък в плен.
И мен.




Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - кали,много се радвам да те видя отново..
08.06.2017 22:57
твоите стихове така ми звучат винаги
като пълноводна река...
като песен от Одисея, Илиада...
протяжно, нежноо...
тъжнооо, и фаталноо наречено..
разбиваш ми..Сърцето,ти Жрицо на Ерато..
Благодаря ти за това...съпричастие
цитирай
2. kalisi - Какъв коментар..
09.06.2017 08:52
Благодаря ти! -) Завръщам се и ще пиша.
цитирай
3. katara - https://youtu.be/NP6vkt9tKR8
09.06.2017 09:17
музиката е за теб,калина, снощи ти я посветих..
удоволствието е мое....
благодаря ти!
юлия
цитирай
4. kalisi - Благодаря !
09.06.2017 12:30
Радвам се, че ти харесва! :) Целувки ❤️
цитирай
5. kolorado - Малии, помпадурът е много стиснат ...
09.06.2017 15:13
Малии, помпадурът е много стиснат бе.
Само по 5 хиляди прочита.
Давай поне 10 хиляди бе, малоумник.
цитирай
6. bojil - Браво- прекрасно е!
09.06.2017 15:55
Браво- прекрасно е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalisi
Категория: Изкуство
Прочетен: 164559
Постинги: 141
Коментари: 142
Гласове: 279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031