Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2013 01:27 - ...или свободата
Автор: malvolia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1684 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.09.2013 01:27


С теб си приличаме по това,че приемаме свободата като въздуха.Винаги, когато усетим, че някой иска нещо от нас,първата реакция е „не!“, първото чувство е раздразнение,първият  изход е да бягаме.Затова няма нищо по-страшно от това ние да поискаме нещо от някой…да поискаме сами, доброволно,да оставим свободата си в ръцете му.

Когато те виждам сега така,колко много приличаш на мен,ми е някак много хубаво,че си отново себе си,защото в това твое лице има най – много истина.В това твое лице има най-много от теб;не от живота, не по принуда,не заради някой…това си ти.
Ти си винаги крачка  напред.Каквото и да ти говоря,ти знаеш, че те лъжа; когато тръгна да те гоня,ти атакуваш;когато си мисля,че те боли,ти казваш,че ти харесва.В тебе има нещо,не знам какво,има нещо,до което никога не достигам,нещо,което не мога да спечеля,което не може да бъде мое и това ме кара да не спирам.Като че има някаква преграда,която стои винаги там,и винаги,когато си кажем нещо повече,случи се нещо повече или се съблечем повече от нужното,когaто всички маски паднат, се заблуждавам,че това е края,но после я усещам,пак там,стената,пак това нещо в тебе,което не мога да спечеля.

Никак не обичам да не печеля.

Затова моят коз,който ми дава предимство,случаят,когато аз съм пред теб,е истински празник за сетивата ми.Обичам да те гледам как се дразниш,как ме оставяш да видя това докато вътрешно трескаво се чудиш как да ми го върнеш,как да ми отмъстиш,и колкото те е яд,толкова повече се дразниш,че ти харесва да губиш.Действително човек е хубаво да бъде победен понякога.Понякога просто имаш жестока нужда от това. Аз рядко срещам хора,които го могат,по-силни от мен,тези,които могат да ме огънат,да ме победят наистина,с характера си и с ума си,а не просто да ме изкарат извън нерви. И ги ценя,знаеш.

Понякога си мисля,че това,до което не мога да стигна,е точно тази свобода,която имаш.Или която си върна,след като разбра,че най – голямата грешка е да я подаряваш?Страхотен урок.Не го за забравяй. И не я давай,никой не би могъл да я спечели,защото никой не би могъл да я заслужи.Дори и аз!Не се оставяй,не се давай,не го забравяй,то е в твоите ръце,в сърцето ти.Аз винаги ще искам да го стигна,защото мразя да губя, защото се научих да съм егоист,защото обичам хазартни игри и защото съм също,също като теб.

Бори се.

Обичам те.

 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malvolia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269301
Постинги: 140
Коментари: 223
Гласове: 787
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930