Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2013 21:56 - за хората и още нещо
Автор: malvolia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2620 Коментари: 1 Гласове:
2



 

Е,и?Нека изчакаме.Нещата може би ще се поправят.

 

 

Те може и да се поправят,ама аз се амортизирах.Да се облегнеш на стената може и да е много удобно,стига да не те притискат от всички страни.Но нали ми пука?Аз забравих за кого каква трябваше да бъда.Омръзна ми.Забравям толкова бързо,толкова лесно,сякаш никога не ме е боляло толкова и сякаш никога не съм се заричала да бъда съвсем друга,съвсем различна.Но ето ме пак същата.И нещата се повтарят толкова очевидно,че да не мога да не забележа.Ами да,виждам.Само че се бяхме разбрали поне да съм от другата страна на барикадата...И ти май бързо забравяш.

 

 

Но аз май все тук ще си остана.

 

 

Хората не само не си вземат урок,но умират да повтарят едни и същи грешки.Умират си да им кажеш кое как трябва да бъде,за да не трябва да мислят.Нищо,ако вече са ги лъгали:и ти ще ги излъжеш,стига да си убедителен.И те се хващат.Различността им се измерва в това колко могат да надуят балонче с дъвката и колко далеч да им стигнат претенциите.Разбира се,дори в това следват нечии чужди маниери,нечии измислени рамки,от които те да излязат.Ако успеят да те изнервят,значи добре си играят ролята.Всеки умира да подражава на модел,и дори тези,които искат да са други,градят различността си по модел и ползват чужди думи.От всичко това излиза,че да бъдешистинские най-фалшивото нещо на света.

 

 

Понякога  всички  изглеждат толкова едни и същи,че ме е яд да гледам,тия хора с удивителното им нежелание малко да помислят,малко  да се опитат,малко да бъдат хора. Ако можеше да не избират,да не купуват,а стоките сами да ги чакат на касата,сигурно щеше да е още по-добре,защото нямаше да се напъват да мислят,а и щеше да има още нещо,за което да са недоволни.

 

 

Защото как така е дамско яке,а e с мъжко закопчаване?

 

 

...............

 

 

...Аз си стоя,нали,до стената.На моменти не мога да дишам.От всички страни чувам оплаквания и невъзможни ситуации.Сякаш не съм аз тази,която живее на тавана,която 12 часа отделя за работа,9 за сън и си ляга по-рано от на хазяина децата,дето са 5 клас.На всичкото отгоре,да,не мога никак да помогна.

 

 

И за какво е всичко това?Уроци?Все едни и същи уроци.Книга мога да напиша,която никой да не купи.То за следващото поколение и книги няма да има.Бях все добрата и услужливата,а днес за мене никой не се сеща,камо ли да ми звънне по телефона.Не се усещам жена ли съм,млада ли съм,какво е.Всичко е едно и също.Метрото идва винаги след 4 минути.

 

 

От време на време се чувствам така,все едно ще избухна:все едно от чакането и от желанието да изчезна веднага ще се пръсна.Защото и това е едно от нещата,за които има винаги вероятности и възможности,но ти всъщност знаеш много добре как ще стане.И че на никой не му пука и че принца няма да дойде аз това добре го знам,да не го чакам от вчера.Просто трябва така да си наредя нещата,та аз да съм добре...

 

 

Това не прави ли нещата прекалено дребни,жалки?

 

 

Естествено.Но кой ми е виновен,че съм съгласна?Или и аз ще казвам,че няма избор?Има и още как.Но за мен това не е алтернатива.

 

 

 

 

 

* * *

 

 

Дали всичко е безвъзвратно изгубено?Младостта,тръпките,виното?Всичко ли отиде по дяволите?За хората ми е все едно,всеки от тях можеше да е друг и това нямаше да има значение.Като за толкова,такива все се намират...Нали,ама сега и толкова няма...

 

Сега ще си пием сами като битови алкохолици,понеже много време мина,понеже много сме ожаднели,понеже ни делят хиляди километри,понеже понякога много дотежава (особено вечер),понеже това е единственото нещо,което не се промени с годините,и понеже много,много ми е омръзнало да те чакам...

 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - Всичко на всички можеше да е друг...
10.09.2013 17:49
Всичко на всички можеше да е другояче. И аз не харесвам израза "така било писано". Къде ли е вписано.

Здравей!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malvolia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269300
Постинги: 140
Коментари: 223
Гласове: 787
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930