Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 23:08 - игра
Автор: malvolia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1072 Коментари: 0 Гласове:
1



Колко е лесно
да се изгуби нишката...
Както да се плъзгаш
по дълъг женски крак...
Колко точно си добър в това?
Колко добре можеш да лавираш
между фаталната извивка
и немалката вероятност
да се изплъзнеш безвъзвратно
от този дълъг женски крак?
Може би трябва да знаеш,
че аз съм от тези-
по-хлъзгавите,
които никога не са напълно отдадени
и лесно сменят настроения,
лесно влюбват и разлюбват
с всъщност самоубиийствена дълбочина,
и искат ежедневно да се бориш за тях..
Те лесно изпъват крака
та пързалящия се по тях
несериозен и нехаен мъж
да падне...
каквото и да им струва това.
Ако не те е никак страх да ме изгубиш
или си мислиш,че ще  те поканя пак
тогава нека като луди
играем тази фина игра
на котка и мишка
изгубени
в дантелени лабиринти..
Аз може и да съм инат
може и да не се предавам
и да не те пусна ей така
но всъщност..
на каква цена?
Колко ще изгубиш ти
и колко ще изгубя аз от това?
И ако за теб е просто удоволствие
да се пързаляш по женски крака
Не си играй....
не обяснявай
аз сама ще те сваля
от там...






Тагове:   игра,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malvolia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269274
Постинги: 140
Коментари: 223
Гласове: 787
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930